pátek 19. února 2016

Overal a kupony

Možná všichni čekáte, že má první slova, řádky budou patřit Hejkálkovi,... tak nebudou. Budu trošku sebestředná. Nedávno jsem si v nejmenovaném obchůdku s oblečením v našem novém nákupním centru ( dle cen je obchůdek určen jen pro modelky, ženy manažerky nebo ženy milionářů) koupila kardigan. Ve slevě. Slečna prodavačka (nevím jestli to není spíše asistentka prodeje, modelka ve výslužbě nebo na brigádě nebo tak něco, protože já jsem prodavačka a teda rozhodně jsem nikdy takhle krásně a elegantně při práci nevypadala), takže, ona slečna mi velmi jemně a nenápadně vnutila registraci u nich v obchůdku. Většinou jsem vůči těmto nabídkám imunní, ale slečna je zřejmě kouzelnice nebo ovládá umění hypnozy a já souhlasila. Ihned jsem dostala dva slevové kuponky a dále mi bylo přislíbeno, že jako registrovaná zákaznice budu mít velmi výhodné slevy a budu o všech novinkách ihned informovaná prostřednictvím emailu. Slečna nelhala. Od té doby začalo mé peklíčko na zemi. (A kdo si aspoň trochu pamatuje co jsem si prožila s Hejkálkem ví, že mě jen tak něco nepoloží.) Od té doby mi co dva dny chodí nabídky s úžasnými slevami na džíny, halenky, saka, sukně ... prostě, na co si jen taková domací žínka jako jsem já pomyslí. A já už dlouho toužím po overalu. A výraz toužím, není nijak přehnaný. Normálně bych si overal v tomto obchodě nevybírala, ale když mám ty kuponky... Prohlížím si na netu nabídku a pak ho najdu. Je tam. V námořnické modré (na té ujíždím), vršek krásně nabíraný, s páskem a nohavice rovně střižené. Rozhodnu se objednat. Jdu na tabulku velikostí a... Jednou jsme u kamarádky četly článek o postavách žen -typ: "jablko" (tuk se usazuje zejména v partiích břicha), "hruška" (štíhlý vršek, útlý pas, tuk na bocích a stehnech) , "tužka" (prostě tuk buď všude nebo nikde), "přesýpací hodiny" (štíhlý pas, boky a prsa ve stejné šíři). Dost dlouho jsem si myslela, že jsem přesýpací hodiny (za mlada jsem fakt byla, ale pak jsem se tak nějak dloooouho neměřila.... a ty čtyři děti...) ... rozkliknu tabulku velikostí a zjišťuji, že vršek je velikost 32, pas 34 a boky 38. Co včil? Nic no. Overal nebude, museli by ho rozstříhat a skompletovat ze tří jiných overalů a to počítám by se asi dost prodražilo. I s těmi kuponky. Patrně by mi na mou žádost poradili (kromě diety, či návštěvy psychologa) koupit si zvláště halenku a zvlášť kalhoty. A tak to dopadá, když se necháte zhypnotizovat a když si myslíte, že jste hodiny, chcete být tužka a přitom jste hruška. Asi koupím Herečce nějaké pěkné šaty.

1 komentář:

  1. Ayo, opravdu jsem se pobavila. :D Tak přeju ať s Herečkou vyberete ty nejpěknější šaty a třeba na tebe časem jukne nějaký super kauf!!! :)

    OdpovědětVymazat