čtvrtek 20. listopadu 2014

Dobojováno

... ve škole, prozatím. Hejkálek se moc snažil, opět měl perfektního třídního i mistra odborného výcviku (když si vzpomenu jak nás všichni zrazovali od téhle školy)a neuvěřitelné se stalo skutkem, spolužáci jej bez problémů přijali mezi sebe, žádná šikana, posměch... ale jeho nemoc je prostě silnější. Nedokázal se soustředit, tiky se zhoršovaly a když jsme jej nechali, aby vydržel co nejdéle ve škole, tiky přecházely do křečí, které trvaly i týden. Navíc se pomalu začala horšit i jeho psychika a odmítal chodit ven. Školu jsme tedy přerušili a Hejkálek je se mnou doma. Hejkálek má za úkol denně číst s pochopením, aby cvičil paměť a postupem času mu přidám i učení zpaměti, občas dostává početní příklady, je totiž neuvěřitelné jak vše pořád zapomíná a nesoustředí se. Co je ale hlavní, tiky pomalu ubývají a psychický stav se srovnal, musím říct, že teď jsme spokojení. Žádné stresy, nic nemusíme lámat přes koleno a já věřím tomu, že jeho stav se časem zlepší a školu si klidně dodělá později.

5 komentářů:

  1. Často na vás myslím a držím palce! Psychika je prevít. Holky na tom taky nejsou dobře. Šárka se snaží pomalu zapojit znovu do školního procesu, ELi to nezvládá, má IVP a učíme se doma... Hodně sil.

    OdpovědětVymazat
  2. tak je super ,že škola byla nějakou chvilku a že ho tam hezky přijali.Však si školu dodělá časem , ted je hlavní ,aby se " hodil" do pohody.My zatím stále bojujem ..............

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že jste udělala dobře Ayo. Hejkálkovi ten klid doma jen prospěje.

    Kdysi jsem Petu pořád nutila do studia střední školy . Asi 2 x se zhroutil a pak jsme to vzdali. Je doma v invalidním důchodu. Občas jede na kole na klub do Ledovce.
    Je v klidu a spokojený a já jsem šťastná, že je v pohodě.

    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  4. Mne je z toho trosku smtno, ked clovek vybojuje jedno, tak sa proste pokazi druhe, to je teda zivot. Snad bude aspon Hejkalkovi dobre, lebo ak by ani pobyt doma nepomohol tak to by bolo uplne smtne. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Ayo, snažím se tě všemožně sehnat, už jsem to zkusila na skypu, a FB, email na tebe bohužel nemám, zkus se mi ozvat díky. S.

    OdpovědětVymazat